ما 6 نفر

شنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۰

زن غربی را آزاد کنید



چند وقت پیش یک مستند تلویزیونی از یک کلینیک دامپزشکی تهیه شده بود که سازنده در آن با افرادی مصاحبه می کرد که سگ و گربه نگهداری می کردند.



تاسف انگیز بود که در این مصاحبه، یکی از خانمهایی که مورد سوال قرار گرفته بود در پاسخ به این سوال که آیا سگتان را به اندازه فرزندتان دوست دارید؟ پاسخ داد: "بله، درست مثل فرزندم دوستش دارم،" و دیگری که خانمی جوان و خوش پوش بود و یک فرزند داشت، در کمال وقاحت پاسخ داد :"سگم را خیلی بیشتر از بچه م دوست دارم."





part-007.jpeg







بشریت به کجا می رود؟



چطور یک مادر به جایی می رسد که غریزه مادری را فراموش کرده و یک حیوان را از فرزندش بیشتر دوست می دارد؟



پیش از انقلاب، این رویه بین برخی خانواده های روشنفکر نما و متجدد باب شده بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی به یمن نفس گرم امام، نسلی از فرزندان ایران زمین، اولویتهای زندگی را تشخیص داده و با دوری از تجملات و غربزدگی، عواطف خود را معطوف به خانواده کردند، اما سالهاست این شیوه های غربزده زندگی دوباره رواج یافته است، اگر در مراقبت از عدم شیوع این افکار در میان مردم کوتاهی کنیم، روزی خواهد رسید که دیگر راه بازگشت خیلی باریک و سخت خواهد بود.



با فرهنگ سازی مراقب شکل گیری افکار زنان جامعه باشیم، چرا که این زنان هستند که کلید خوشبختی خانواده را در دست دارند و با انحراف فکری و اسارت فکر آنها در زندان غربزدگی، فرزندانی تربیت خواهند شد که آنان نیز به تبع مادرانشان اسیر تمدن غرب خواهند شد.

برچسب‌ها:

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی