ما 6 نفر

یکشنبه، خرداد ۰۷، ۱۳۸۵

افاضات دختر کوچیکه

چند روز پیش دختر کوچیکه به نکته بسیار جالبی اشاره می کرد، می گفت: چقدر خفت باره که خانوما خودشونو آرایش می کنند. انگار می خوان با آرایش خودشونو یه جور دیگه نشون بدن! گفتم: یعنی تو هیچوقت آرایش نمی کنی؟ گفت: چرا ! چون همه آرایش می کنند منم فکر کنم بکنم. این نکته همیشه تو ذهن خود من هم بوده، یه جایی اون ته ذهنم . حالا فهمیدم چرا وقتی آرایش می کنم احساس خوبی ندارم! همون احساس خفت که دخترم می گه! شاید به خاطر همینه که آرایش زن بیرون از خونه حرومه! حالا تو خونه آدم واسه شوهرش آرایش کنه، خفتش قابل تحملتره! :)) حداقل اینه که اونم بابت خرج تو رو دادن کلی خفت می کشه! :)) (ببخشید آقای نان آور)
چرا ما اینطوری تو محیط حل میشیم؟ یادمه تا وقتی آمریکا بودم، نه آرایش می کردم و نه حتی ابروهامو برمی داشتم . از وقتی اومدم و دیدم انگار همه یه جوری نیگام می کنن ، اون یکی میگه بابا تو جوونی به خودت برس و ... شروع شد کم کم و تموم هم نمیشه دیگه
...: اگه نان آور خانواده بفهمه من این اراجیفو اینجا می نویسم، نون من یکی رو که قطع می کنه!

1 نظر:

  • در ۷:۲۵ بعدازظهر, Anonymous ناشناس گفت...

    الله جمیل و یحب الجمال

    خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد ...

    آرایش و پرایش لازمه ...

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی