ما 6 نفر

شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۵

آقای رییس

چون من عادت ندارم پشت سر بزرگترا بدگویی کنم و اصولا احترام به بزرگتر را بر خود واجب می دانم، از بیان خالی بندیهای آقای نان اور خانواده(که به همین خاطر رییسش کرده ایم تا انگیزه اش در نان بیشتر اوردن تقویت بشه)معذورم
حالا بچه های بی چشم و روش می تونن اگه تعهد اخلاقی و انسانی ندارن بیان اینجا هر چی می خوان از اون و از من بگن
(who cares)
ولی بهرحال هر کس از مطالعه خالی بندیهای این جوجه هایی که من و آقای رییس به جامعه تحویل داده ایم، نتونه به عمق فاجعه پی ببره، باید حتما یک تست هوش بده
آخه یه ژن نصفه نیمه "خالی بندی" از جانب من که نمیتونه یه همچین شاهکارایی بیافرینه! اونم 4 تا!! میتونه؟
قانون مندل میگه: "اگه یه ژن غالب هم باشه ،احتمال 50 به 50 میشه
حالا چرا 100% بچه های ما خالی بند در اومدن؟؟
شاید اینم خودش نوعی خالی بندی باشه، آخه فعلا خالی بندی تو اینترنت کلاس داره! مگه نگفتم گول هر کسیو نخورین؟
از کجا این همه عروس و دوماد خالی بند پیدا کنم که نسل بچه هام خالص بمونه!؟ سراغ دارین؟

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی