ما 6 نفر

چهارشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۵

دوباره تقارن

حالا باید
ایتالیا با آلمان بازی کند که به احتمال قوی آلمان می برد. ( که ایتالیا برد و من خوشحال شدم.)
پرتقال با فرانسه بازی کند که امیدوارم پرتقال ببرد تا فرانسه خیط شود. (که فرانسه برد و من خیط شدم.)
بنابراین طبق نظر من بازی فینال بین آلمان و پرتقال خواهد بود. (که بازی رده بندی بین این دو تیم بود و هر چه من گفته بودم برعکس شد.) و بازم من دوست دارم پرتقال ببرد که به احتمال زیاد آلمان خواهد برد. (که آلمان برد تا آنچه من دوست ندارم اتفاق بیفتد.)
پس من رده بندی را انجام می دهم تا بعد ببینیم چه بشود.
قهرمان جام: آلمان (که ایتالیا شد)
نایب قهرمان: پرتقال (ببخشید، منظورم فرانسه بود)
مقام سوم: ایتالیا (اوه!!! ایتالیا که قهرمان شد. اینجا چی کار می کنه؟؟ اینجا آلمان رو بزارید)
مقام چهارم: فرانسه (نـــــــــــــــــه! پرتقال میل دارین؟)
وای چه نظم جالبی! هر تیم دو رتبه جابجا شده!
اَه! باز که همه چی متقارن شده! امیدوار بودم هیچ طوری نشه واسش نظم پیدا کرد.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی