ما 6 نفر

یکشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۸۵

شگفتیهای جام جهانی

1-حذف ایران در مرحله اول و عدم حضور این کشور در بازی فینال
2 صعود اوکراین به مرحله یک چهارم نهایی
3- باخت ناجوانمردانه آرژانتین(تیم محبوب من) از آلمان نژادپرست در ضربات پنالتی
4- حذف شیرین انگلیس و صعود پرتقال به مرحله نیمه نهایی
5- حذف برزیل پررو در مرحله یک چهارم نهایی که هم خوشحال کننده بود چون خیلی لوس بود که برزیل همیشه بالا برود و هم مایوس کننده بود چون حالا هر چهار تیم مرحله نیمه نهایی اروپایی هستند و این هم خیلی بیمزه می کند بازیها رو، و هم اروپاییها رو پرروتر می کند. حالا من هم خوشحال هستم، هم خوشحال نیستم.
حالا باید
ایتالیا با آلمان بازی کند که به احتمال قوی آلمان می برد.
پرتقال با فرانسه بازی کند که امیدوارم پرتقال ببرد تا فرانسه خیط شود.
بنابراین طبق نظر من بازی فینال بین آلمان و پرتقال خواهد بود. و بازم من دوست دارم پرتقال ببرد که به احتمال زیاد آلمان خواهد برد.
پس من رده بندی را انجام می دهم تا بعد ببینیم چه بشود.
قهرمان جام: آلمان
نایب قهرمان: پرتقال
مقام سوم: ایتالیا
مقام چهارم: فرانسه
خوب دیگه حالا برید سر کارتون ببینیم چی میشه.

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی