ما 6 نفر

شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۵

دردسر جدید

باز دختر بزرگه دسته گل به آب داده! کلاسورشو که از اول ترم تموم جزوه هاشو توش نوشته، تو ایستگاه اتوبوس جا گذاشته! حقشه البته! ولی حق من نیست که دو ساعت پاشم برم خونه دوستش، جزوه های اونو بگیرم و ببرم زیرآکس کنم و اون هممممممممممممممممه هم پول بدم!!! من چه گناهی کردم به نظر شما!؟
حالا میگه میدونه کی کلاسورشو برداشته و نمیده! میگه یکی از بچه ها داشته به دوستش طوری که اینا بشنون می گفته: چقد کیف داره آدم جزوه های یکی رو که گم شده پیدا کنه و توش دستکاری کنه! آقاپسره رو به من هم نشون داد وقتی رفته بودم دنبالش! به نظر شما آقایون که همجنسای خودتونو بهتر می شناسین، ممکنه کسی این همه مرض داشته باشه؟ به نظر من که به خاطر خودشیرینی هم باشه میاد میده اگر راست بگه! احتمالا شنیده این کلاسورش گم شده، خالی بسته طرف! اینم به خودمون رفته پس
برای سر هر کی کلاسور خانوم ....... دانشجوی رشته ...... دانشکده ........ دانشگاه ....... رو پیدا کنه
جایزه تعیین می کنیم